18 may 2011

salam . 
waah . 
ini tarikh keramat sudaah tiba .
nak tahu macam mane gelagat gelagat kengkawan kat fb ?
macam ni haa laaa


*sila klik pada gmbar untuk melihat dengan lebih jelas*

btw , gudluck for korang nye result ye wahai kawan kawan matrikulasi .
pesanan untuk korang ,
JANGAN TANYA AKU PUNYA BERAPA 
sebab aku takkan tanya korang punye berapa 
fair n square 
pape pun , terima je laa seadanya 
sebab itu usaha kita dan kita dah buat yang terbaik 
sesape yang kurang bernasib baik ,
tuhan lebih tahu ape yang terbaik untuk kita dan DIA dah pun menetapkannye .
so , syukur je laa ape yang korang dapat .
SMILE :)

Comments

Syimir said…
hope da best k...hehe
MACAM STATUS AKU JE TUH. HAHA. BONGEK!
aah aku memang saje amek bahagian yang ade name kau . amcm? terasa femes tak ? haha