whoohoo . settle sudaaa


assalammualaikum ,
macam baguss jeh letak gambar gedik kau ni haa kat atas atas :P
ehem . aritu den ado bilang kan yang den ado job untuk searii jek . alhamdullilah semua dah settle tadi .

sumpah aku nih failed laa cakap org nogori nii . namaa nye duk negeri sembilan . hampeh -.-'' nak meloghat pon tak gheti . pape pun . aku nak ucap syukur perkahwinan kezen aku settle sudaaa dan aku sebagai pengapitnye mendapat award insan yang paling femes dan cantik sekali ! huahuahuaa . tak payah nak pasan laa cik fiee oiii . cubaa laa ko tu sedar diri sikit . pengapit jee pun . lain aa pengantin . bahaha .

nak tahu ? bila aku jadi pengapit dan melihat kezen aku kawen ( hoh skema gilaa ayat ) tbe tbe terase nak kawen .amboii awat gatai sgt hang ni cik fie oii . heh . cek bukan gatai apa naaa . cek cuma kepingin nak ade majlis kawin sendiri . haha , tapi bile tengok diri sendiri nih tadek calon , bek aku batalkan hasrat aku keinginan aku harapan aku dan segalanye laa cepat cepat before lebih parah . haha . awak tu cik fie , tak berpunye lagii . awak nak kawin ngn sape nak kawin cepat cepat nihh . haha . dah dah . lupekan masalah akuu ni haa -.-''

tema wedding kezen aku nih wane merah putih . huuu aku terpegun tengok gaun dyee . rase macam aiyoo , cepat laa kawen . tak sabar nak pakai . haha . cantik kot ! jeles jeles . haishh . selalunye nikah org pakai baju kaler putih or cream kan ?? kezen aku nih nak kelainan sket . dy pakai kaler kelabu silver camtuu aaa . but it still look nice okay . haha . waktu nikah paling tak boleh blaahhh . aku duk sblh kezen aku ni aka pengantin perempuan . rase macam aku plak yg kawen bile dengar tok kadi tuu bace bace laa peranan suami isteri pebnde lagii ntah . haha. rase mcm dah cukup syarat nak kawin . puiiihhh ~ blaa laa lu fifie . blaja ke mane sebok nak kawen . tampar mahuu ?! aaa . tak mahu , mati den ngn ayah den ni haa :D

dah laa . aku rase mcm tak patut jehh nak cakap byk byk . byk pulak korg kena bace then bosan an an an ? even aku tahuu blog aku ni mmg bosann . ceyhh time nih plak nak tacing . okok , korg see da piccaa aaa . >.<


haaa yang dua org tuu adek adek aku . yang merah atas ke bawah tuh pulaak . mak aku . CANTIK kan ? :)




haaa yang ni pulak sebahagian dr sepupu sepapat aku . tamo laa letak ramai ramai . nanti diorg lagi famous dari aku . mana blehhh :P



yang ni pulaakk family belah mak aku . tak semua yang adee nihh . ni mostly adek badik mak aku . gmbr kitorg kezen ramai ramai takde dlm fon aku yaww ~


konklusinya aku mintak maaf kalau gmbr tak clear or what so ever laaa kann . and even aku jadi pengapit punn , aku still penat . ngehehe . ohh lupa nak ckp , tadi aku karoke . whoooo . fes time nyanyi depan org ramai . maluu woo . *pandai malu pulerr saye . haha . okok . aku rase cukup laa kot smpai sini . nt aku smbung lagi . papai :D

Comments

Popular posts from this blog

Fifie Pergi Krabi: Part 3 - Hari Pertama

Fifie Pergi Krabi: Part 2 - Pakej dan Rege

mungkin minda menjadi terlalu penat