terlambat tapi masih berharga

salam

 hari ulangtahun kelahiran hero tersayang , ayahanda aku , encik roslan bin zahari , hari sabtu bersamaan 18 Jun 2011 , genap umur ayah aku 44 tahun . ohh makin tuaa sudah ayah aku . jauh di sudut hati aku , kesian kat ayah , sebab waktu birthday dia , anak perempuan dia masuk hospital sebab sakit appendix . kesian kan ?

and the next day , sunday plak . father's day . sungguh . serius , sangat kesian kan ayah aku . tbe tbe terasa pembawa malang plak kat dlm family ni . ish ish .

pape pun , even dah terlambat , to my ayah :

happy birthday and happy father's day to my ayah
encik roslan bin zahari
semoga panjang umur sehad selalu and gembira sentiasa
untuk sekelian kalinyaa aku tibe tibe nak ayah aku , parents aku merasa
akan kejayaan aku satu hari nanti . aku nak diorang rasa kesenangan yang bakal aku kecapi .

hope segala urusan aku dipermudahkan oleh-NYA .

konklusinya . aku akan berusaha sebaik mungkin dan hanya berserah kepada yang maha esa . dia lebih mengetahui . salam .

Comments

jalilah afifah said…
eh fie, birthday your dad sama dgn my birthday lah :D


btw, rajin" makan ubat hoke :)
eh. Aah laa.bru perasan. Btw, happy belated bday jay !