adegan tolak menolak pun seronok

salam (:

hari ni hari yang quite malang laa untuk aku and adek aku , shasha tuh .

tadi petang , adek aku nuh mintak aku bawak dia pi umah kawan dia . rumah kawan dia tu plak quite jauh dr rumah aku . then kebetulan aku pun nak pi isi minyak motor tu . dengan tindakan yang sangat bijak , kitorg decide pi umah kawan dia tu dulu then baru pi isik minyak .

perjalanan yang semakin lancar itu menjadi sukar apabila motor tiba tiba berhenti tengah jalan . #demm haku hengat kan ape . rupenye dah kehabisan minyak . punya laa kitorang buat mukaa tebal berhenti kat tepi jalan . dah laaa jalan besar plak tuu . mahu takk segan . naib pakai helmet . lagi satu , bajet macam ade lesen jeh bawak motor ke jalan besar . ah , tak kesah la . yang penting aku segan . dah laa betul betul 10meter before traffic light . aaa segan . yang mamat mamat gatal dah sebok hon hon . #fakkk . aku tak sukaa .

habis tu , jadik laa adegan menolak motor kat tepi jalan . hilang sudah keayuan dan kecomelan yang kami pertahankan before nih . aduiyaii . malu weyh . kalau korg kat tempat aku cmne ? HAHA , dah tuu tolak motor bukannya dekat . ade laaa dlm 50 meter camtu . serius penat . adek aku laa penat . diaa yang bertungkus lumus menolak motor . aku ? ni keje aku : 



hehe . sori shaaa . aku dah penat tolak motor . nanti aku dah gaji aku belanjaa kau ea ? tehee (:

Comments

cikSukaSuki@AL said…
bapak kelaka gile kot. hahaha
alaaah . nak buat macam mane.. dah tersurat takdirnyaa :D HAHA
Bobo said…
Haha...lain kali call laa mmbr2 yg ade motor gak utk tolak motor tu pakai moto..xpe2..pengalaman ni..hehe
haha . tu laaa . sangat segann kot . T__T
haha. padan mke. hahahahah. (gelak jahat)
jahatt ohh kau bahh :(
sayefarisha said…
HAHAH! sngat kelakar :)

Popular posts from this blog

Fifie Pergi Krabi: Part 3 - Hari Pertama

mungkin minda menjadi terlalu penat

Fifie Pergi Krabi: Part 2 - Pakej dan Rege