27 yang menenangkan

assalammualaikum :)
and hello :)

sebelum memulakan aktiviti lain pada hari ini , aku memulakan dengan mengonlinekan diri , dan menulis di blog yang tak seberapa ni .

fuhh sedar tak sedar , another 3days jee weyhh nak masuk tahunn baru . err , taknak boleh ? cuz i'm getting older than yesterdaayy . hua hua hua :D ohh , sangat tidak percaya okay , dah nak 20 sudahh meyh ! rasa macam semalam baru amek UPSR ! heh , itu tipu :) ngahahaha ~

semalam ade aktiviti tak dirancang oleh aku dan roommate aku hajar . kelmarin ade budak section 1 ( aku section 2 ) course aku plan nak keluar semalam  (27.12) untuk melepaskan tensi laa konon kann sbb dah tensi sangat belajaarr **belajar la sangat** . then disebabkan aku ngn roommate aku (hajar) ni dah keluar pada 26.12 , so , takde laa merancang nak ikut sekali kannn .

tapi disebabkan masalah teknikal yang dialami oleh lagi 2 orang roommate kami , kami pun dengan rela hati mengikuti mereka keluar untuk melepaskan tensi walaupun kami tidak merasa tensi . lalalalalala :)

dengan segera , telefon kete sewa , dan seramai 11 orang kitorg keluar semalam selepas zohor . aktiviti dimulakan dengan bermain boling di summit , batu pahat . aku mulaa ingat main satu game je . aku ni dahh laa tak berapa sangat nak main boling kann . longkang manjanggg . tuptup budak ni cakap main sampai 3 game . hamek kauu ! dan aku laaa antara orang yang tercorot markah nyee . sob sob sob .

pastuu , dah habis main boleh , kitorg g pantai minyak beku . ceitt . aku hengat dekat laa kan pantai tuu  . rupanyee jauhh eyh . heho . kesian orang yg drive *aku lettew! seriusss penat weyhh .satu badan sakit sakit . kat sana photoshoot segala , and dunno why , semalam aku takde rasa teringin nak masuk dalam gambar , even memang sebelum ni aku teringin nak shoot kat pantai . hmm mybe , camera dia kot :')

last , after maghrib , kitorg gerak makan steambot kat area pura kencana , bp . kat situ bayar RM18 , sorang , and korang makan laa sampai puas . takde limit . agak2 kenyang then lapar balik , g tambah ! HAHA . tapi kalau korang membazir , setiap pembaziran sebanyak 100g akan dibayar RM5 . tapi kalau dah ade 4 orang perempuan dan 7 lelaki yang pelahap , memang tak laa kan membazir . lagi ditambha ditambah ade laaa -.-'' . heeee AMPUN !

btw , penat tak penat jugak laaa . awal gak aku tido semalam and now padan muka . sakit tangan sebab main boling , sakit badan sebab penat 2 hari keluar berturut . padan muka dan sekian terima kasih :)

salam .

p/s : dunno why tak boleh masukkan gambar . damn :(

Comments

bannie said…
kalau sorg 18rgt,byk sgt nk kne makan tu,,,,nanti bawak aku g sana!!!nak try gak!
la....minyak beku tu sebelah kg aku je...huhuhuh...
laaa , aku tatauu punn kampung kau kat situu . hihi , okay okay :) kau masuk u bulan 3 kann ? sem 2 nanti aku bawak g situu okayy :) makan kat situ ! banyak gile makanannn !!

Popular posts from this blog

Fifie Pergi Krabi: Part 3 - Hari Pertama

Fifie Pergi Krabi: Part 2 - Pakej dan Rege

mungkin minda menjadi terlalu penat