malam menjadi luar biasa

salam :)

menulis waktu begini bukan menjadi kebiasaan buat aku .
kebiasaannye
waktu begini aku sudah lena dibuai mimpi mungkin
atau enak menutup mata tanpa menyedari apa yang berlaku di sekelilingnya
atau mungkin mati sebentar bukan ?

ntah bagaimana
kerja yang perlu dihantar keesokan hari
menyebabkan aku terpaksa bersengkang mata
dan mungkin juga menyebabkan aku mula merepek .

hehe . saje je tuu nak gempak gempak . konon nak berpuitis segalaa . boleh jalanlaaaa labuu ! haha . mesti pelik kan aku tak tido lagi time time cenggini . ni sume ASSignment nye pasal derr . dan macam kau baru kenal la pulak kan fifie izyani roslan sape . 2 tahun lebih tulis blog jadi follower dia takkan lu tak tahuu beb . minah yang suka buat kerja last minute tuu . haa . tu laa aku :D hehe

mungkin sedikit pelik sebab aku mula menunjukkan minat untuk menulis blog kembali walaupun jiwa blogger semakin berkuran . haaa . tak paham kan ayat aku ? tehee . takpe . tak kesah . ntah laa , mungkin hidup aku makin ceria . mungkin .

err mungkin sebab ade org dtg merisik ?

hahaa . status fb takley blaaa . serius weyh . bukan nye betol pon ade org dtg merisik . itu hanyalah pertanyaan semata2 sebab minah yang tulis blog ni konon gatal nak kahwen  . tapi ape salahnye kalau betul kan kan kan ? soo , bile dah kahwen , takde laa org nak lukakan hati aku lagi kan .

**makan dalam**

ntah laaa . aku harap mereka mereka yang konon takut hatinya dilukai oleh aku tu , yang konon "cintaku bukan untuk dipersendakan" tuu , anggap je laa , aku dah jadi tunangan orang . cewahh amboi ! haha  tak payah laa nak bermadah bagai kalau belakang kau dgn perempuan lain weyhh ! hehehe :D

dah dah . aku dah makin jauh tersasar ni . mata aku pun dah mengantuk . later aku update lagi okayy :)

adios :D


bilakah aku dapat senyum seikhlas hati macam ni lagi :')

Comments

Popular posts from this blog

Fifie Pergi Krabi: Part 3 - Hari Pertama

Fifie Pergi Krabi: Part 2 - Pakej dan Rege

mungkin minda menjadi terlalu penat