fresh air

salam !

haaa , jangan keliru dgn benda aku nak update , dengan tajuk yang diberikan . aku takdo idea nak letak hape . haaaa ! amacam ? cantek tak ? cantek tak ? cantek tak blog aku ? fuhh gabungann yang mantop dan diberikan dengan nafas baru . HAHA , ayat nak hebat jeh ! okayy , dalam blog aku yang 'baru' nih ade kaler hitam , pink , turqoise , purple and biru . KAN ? haaa , tetibe aku suka minat gilaaaaaaa kat kaler2 soft cmneyhh . kau ado ? HAHA . kau tak suka takpe . janji aku suka . muahahahah !

eh , aritu aku g city park tauu . amek gambar sume after tengok wayang dgn memembe aku . saja lepas gian photoshoot . huhu , membe aku ni je laaa yang baik hati bawak D80 beliau dan kami bermain tembak tembak disana . so , aku nak kongsi gambaaa aku kat sini . takdo cantek manooo punn ! hehe :)








sesungguhnya aku memang tak pandai mengedit dan kau tak payah dok dok buat terkejut tengok gambar aku yang last yang macam atau memang nenek kebayan yan yan yan tuuu . HAHA . dan kau plak jangan nak dok sebok sebok tanya "apahal banyak sangat gamba minah ni ?" dah tentu aku jawab "eh blog aku , aku punya pasal laaa !" sambil sambil tampaarr usap muka kau ! HAHA . 

p/s : esoknya keluar metro kat city park ada buaya ! apekah ? -.-''

Comments

Hamba said…
Does he miss me?
Yes. I do.
Ara said…
nenek kebayannnn haha
@hamba : and please know , i miss you too !

@ara : woot wwoot . nenek kebayan yan yan yang garang nihh ~ HAHA