period pain ?????

assalammualaikum

hai hai hai !

haaaa !! silaa laa tahu aku telah diserang penyakit yang menyebabkan aku seperti di atas . sungguh aku sangat tidak menyukainyaa . okay kali ni punyaa sakit mmg gua taleyy describe beb . serius sakit . nampak taakk minah kat atas tuu ? nampak tak muka dia cmne ? ha ! muka aku lagi teruk dari tu . sila takpayah imagine . 

dan selalunya , bila bercakap pasal period pain ni , mesti orang akan cakap .

"eh , kau pergi laa makan ubat yang boleh hilangkan sakit tuu . alaa yang kaler pinkpink tuu ."

dan aku dengan segera membuat muka yang sangat jijik sambil berkata dalam hati

'eh hello aku tak makan ubat okay !' padahal secara kasar aku cakap "oh okay thanks" lalu blah dari situ dan melupakan cadangan beliau . muhehehbehehe  *sila gelak dgn selekeeh .

ohhh , aku lupaa nak tanyaa . haaa ! korang tauu tak cmne bentukk ubat tuu ? haaa cmni cmni .

haaa cenggini laaa ubatnyee 

so , for those guys yang bila gurlfie diorg sakit macam nak mam gila tuuu , silaa laa g cepat cepat beli ubat ni kasik kat diorg suh telan .

tapi aku tak galakkan sangat , sebab aku penah dengar khabar angin khabar angin yang tidak menyenangkan bahawasanya , dengan memakan ubat kaler pink kat atas tuu boleh menyebabkan mandul

*sila besarkan mata , dan sebut kuatkuat "EH YEKE ?"*

ntah laaa nyahhh , mak punn tatauu . sebab mak memang takk makan ubat . bagi aku laaa . the only way untuk aku hilangkan rasa sakit di prut yang mencengkam cengkam dijiwa , adalah TIDUR ! yeee , aku lebih prefer tidur , sebab sakitnyaa hilang . then bila bangunn balik akan rasa sakit balik . dan bila sakit tidur balik dan begitu laah seterusnya . 

APAKAH ?

eh takdelaaahh , aku memain je . tapi bila bangun dari tidur tuu , Alhamdullillah , thanks God , sakit tuu dah berkurangan dan kau boleh laaa meloncat-loncat eh tak bolehh laa melakukan aktiviti harian seperti biasa , InsyaAllah :) depends kat kengkorang laaa . itu aku . muheheheheehe *gelak sambil air liur tekeluarr .

so , kalau nak tahu lebih information pasal period pain atau nama pemesnyee senggugut , bolehh laa g sini dan sini .

tak pun korang boleh laaa google sendiri yee , jangan malas malas okayy , hee bubyee !

p/s : aku rindu dia .

Comments

Anonymous said…
just for the sake of satisfying my curiosity, the link given about langkah mengubati senggugut, is it really effective ?
have you tried it before ?

all the best in surviving your period pain
=)
i dunno whether it is really effective or not . HAHA , just like i said . i prefer to have a nice dream (sleep) rather than anything . huahuahu ~