ronggeng ronggeng

picture of the day (:


salam :)

tahu tak tahu tak , tadi pagi kan shayee kann ade kann test programmingg gituu , fuh fuh killer subjek awk tawuukk takk ! heho . tapi ape pun , watlek watkool wat segal wat laa kan , jawab je laa kann . yeaayyy , berakhirnyaa test programming , maka shayee semakin menghampiri cuti sem . tapi masih ada satu paper lagi which is Information Technology T___T huuu ~

okayy , bile cik fifie nihh mulaa dah menggedik segalaa alam laa kan , menyampah pulak rasa nak bershayee shayee bagai . kejadaaahhh ~ 

hee , tadi lepass habis je jawab programming , terus laa aku ngn budak fifot (tengah) ngn dak wani (kanan) merancang untuk meraikan kejayaan kami menjawab paper programming tuu . haha , bapak riakk ~ padahal tak boleh jawab punn . 

rancangan ini diutarakan oleh fifot , disokong oleh wani dan dipersetankan oleh aku . muhahaha ! aku berjaya menghasut mereka untuk berboling , berwayang , bershopping dan bermelantak , eh ade ke ? hahaha . tapi serius aku rasaaa legaa :D thanks yee kawan kawan sekalian yang aku sayaaaanggg bangett ! hehoo ~ 

AKU DAH JUMPA SHOPPING PARTNER WEYH ! 
hihi , si fifot tuu laaa . padan mukaa jeles aku shopping bajuu ~ lalala . cuti sem ni kumpul duit banyak banyak then kita shopping sama2 okayy !

tapi ada yang tak best . aku ada menghajaaakk 'beliau' keluar , tapi 'beliau' taknak . sokayyy ~ tanak ajak keluar lagi . ini serius . | hati dah makin jauh |

hehee , banyak plak aku merepek kat sini . lain kali aku update lagi :) doakan aku untuk paper last hokayy ~

p/s : alhamdullillah markah software engineering aku selari dengan usaha aku . syukur :')
p/s.p/s : ye , aku dah mula berhijab dan insyaAllah akan kekal selamanya . 

Comments

Anonymous said…
wah.... Chaiyok !!!
keep up with the effort k...
God bless you ...

insyaAllah hijab 4ever...
thanks again mr.anonymous :)
sab said…
sy suke tgk anda BERHIJAB sbb sgt COMELL ok!