dah lama

assalammualaikum and hye :)

hai kengkawan . mohon maaf atas kelewatan mengupdate blog . kesian jugak kat blog ni , sampai dua bulan ditinggalkan . actually , bukan ditinggalkan . just takde benda penting untuk dikongsi bersama . atau aku terlalu kedekut ? naaahhh , its not a big matter kann . korang bukannya baca blog aku . blog ni kan blog suka suki syok sendiri . sentap ?

btw , tatau laa korang perasan ke takk , aku dah tukar laguuu kat blog aku nih . ohh kenape aku tukar ? sudah tentuu aku suka penyanyi diaa . sungguh . cover baik punyaa lagu ' The One That Got Away ' dan sepanjang seminggu dirumah juga akan ku putar lagu nih 24 hours . haha . dasat bukan ?

haaaa , lupa nak bagitahu . setelah 2 bulan aku menjalani semester baru , baru jumaat rituu aku start cuti midsem :) mohon tahu bahawa aku sangat seronok sebab dapat cuti . hehe , aku cakap macam laa aku sorang yang dapat cuti ye dak ?

ohh aku nak bagitahuu , aku dah dapat permission dari ayah aku bawak kete ke uthm tu haaa !! seronok kan ? haa tentulaa seronok untuk aku . sebab tayah susah aku bangun pagi2 nak rebut bas yang ntah tentu ke tidak masa yang ditetapkan tuu . so , aku sukaaaa sangat sangat !

then , aku punn mula laa panjangkan langkah ke UTM, Skudai . first impression aku ? fuhh best laa siot utm nih . sbb ape ? sbb aku dapat rasa suasanan study kat u even aku tak study kat situ -.-'' hahaha . ye laaa , sebab bangunannnye rapat rapat . then redup jee . tak macam uthm . hee aku taknak laa kutuk  kalau nak tahu , g sendiri okayy :)

so , yang tertanya aku bahagia ke dak . alhamdullillah setakat nih aku bahagiaa tersangat dengan kengkawann aku . tak sangka plak banyak aku tersilap langkah sebelum ni . ye aku tekankan , sebelum ni . memang aku betul2 dah tersilap langkah bila rahsia itu terbongkar satu persatu :)

never mind . all the things yang berlaku , aku dah lupakan . then kepada yang terlibat aku nak cakap aku mintak maaf . dan aku pun dah maafkan :)

sampai disini dulu , sebab aku takde idea lagi nak update . cukupla benda jadah ni aku merepek :)

jakun dapat naik puncak utm skudai 

Comments