Aku Ada , Kau Ada ?



assalammualaikum and the very good evening !

hey hey hey peoplesss . how are you ? great ? good ! because now imma such in a very very very good mood . hahaaa . over kan ? btw , tu mmg aku . so takde hal aku nak over kat sini .

haaa korang korang korang yang kat sana sini situu tuuuu . dah tengok movie , "Aku Ada, Kau Ada?"


to those yang belum tengok tuuu , yang terasa diri tuu comel , terasa diri tuu garang gila babeng , yang terasa diri tuu gelabah gila pork dalam hal hal cintan cintun nih korang boleh aaa tengok cerita nih . jalan cite diaa , turun naik , but for me , still okayy ! sebab ada kelakar , ada romantik romantik sket . hahahaa , i'm flirtt :P

so aku just sarankan jee korang tengok ctee tuu ,sbb for me , even masih single *heh nak jugak mention* , sangat seronok tgk ctee tuu , tapi cam maluu gak , sbb dalam cinemaa tuu , bilik nombor 7 tuuu , most yang datang berpasangan . wakaka , tapi ape ade hal , gua brutal beb . tak kesah . acah redah :D

dan sekarang , aku jatuh hati dengan tema citee tuuu . hahaha . okayy , again . i'm flirttt habis nih . cairrrr ~ okay bye !


Comments

Popular posts from this blog

Fifie Pergi Krabi: Part 2 - Pakej dan Rege

Fifie Pergi Krabi: Part 3 - Hari Pertama

mungkin minda menjadi terlalu penat