selamat , kawan :)

dia 
seorang kawan yang baik
seorang pendengar yang setia
seorang yang sentiasa ada bila diperlukan
seorang yang sentiasa ceria 
seorang yang sentiasa memahami
seorang yang menganggap aku sebagai adik . mungkin terkadangnya kakak 
seorang yang aku anggap abang even aku lahir dulu daripada dia
seorang yang mengada-ngada
seorang yang pernah merajuk dengan aku suatu ketika dahulu . lama .
seorang yang mungkin aku akan terasa kehilangannya satu hari nanti
seorang yang telah mencapai umur 20 tahu pada hari ini

ya , pada 31 Julai 2012
ulang tahun kelahiran 





Muhammad Hazwan bin Ab Rashid


20 tahun dah kau 
rasa sangat tak guna aku lupa tentang kau 
tentang hari ulangtahun kau 
maafkan aku
aku tak berniat 

semoga Allah sentiasa merahmati kau 
semoga diberi rezeki yang melimpah dan kesihatan yang baik berpanjangan
semoga persahabatan ini kekal ke akhir hayat 

terima kasih kerana menjadi sahabat yang baik :)

Comments

Popular posts from this blog

Fifie Pergi Krabi: Part 2 - Pakej dan Rege

Fifie Pergi Krabi: Part 3 - Hari Pertama

pesta konvo uthm ada banyak barang murahhh !