sepatah dua kata

assalammualaikum and hye :)

ehem , dah lama aku tak meluangkan masa dengan peneman setia aku ni . almaklumlaa , busy mengalahkan perdana menteri . perdana menteri pun tak sebusy aku . aha .

okay , actually , makin lama makin kekurangan idea untuk menulis kat blog usang ni . tapi nak deactivatekan pulak , terasa sayang . so , aku just biarkan blog ni ditumbuhi segala tumbuhan beracun untuk hidup didalamnya . haiyaaa ~ anyone ? rela hati nak tolong buang segala tumbuhan yang ada ? okay merepek .

hm , for this mean time , aku berada di johor . berada di parit raja , dan masih di uthm . sedang student degree yang lain enak bercuti , aku bersama rakan-rakan se'course' aku pula enak menyambung  cuti di universiti tersayang . nak tahu kenape ?

naah , kalau korang taknak tahu aku still nak bagitahu . aku ade SHORTSEM . ehem . nak tekankan kat sini . kalau korang nak je word shortsem tu mesti korang fikir kitorg ni kena repeat paper kan ? dok eh ! kitorang wajib amek tahukk shortsem ni . kalau tak wajib aku still taknak amek. dah laa banyak pakai duit . hm . terima je laa seadanya .

now , aku dah duduk kat rumah sewa . internet pun takde. ratio untuk aku mengonlinekan diri dan terus mengupdate blog pun semakin menurun . hailaa . fulus takde ni nak pasang streamyx bagai . anyone nak support ? heho :D

dah laa . as gua cakap gua dah kekurangan idea , later gua update lagi . btw , terlambat tak aku nak ucap SELAMAT PENGANTIN BARU kepada IRINE NADIA MARCELLO yang baru melangsungkan perkahwinan beliau minggu lepas . 29 JUN . haha , gua ni blogger biasa . beliau pun tak kenal kot . semoga berbahagia bersama suami tersayang .

ehem . bila giliran aku plak ? *eh 

assalammualaikum :)

Comments

Popular posts from this blog

Fifie Pergi Krabi: Part 2 - Pakej dan Rege

Fifie Pergi Krabi: Part 3 - Hari Pertama

pesta konvo uthm ada banyak barang murahhh !