STOP MOTION

assalammualaikum and good evening !

hye hye uolls . harini iolls nak tanyee uolls berbukaa apa tadi . iolls makan maggie je . nothing much to say , just feeling to write something here . yeahh seriously .

harini hari jumaat , esok hari sabtu , lusa hari ahad . seterusnya hari ape ? ha kau jawab laa sendiri . seriusly , mati aku kebosanan macam ni kat rumah tahuu takk ? aigooo , takde sape sape ke nak bawak aku kuar jenjalan ? berbuka puasa at least ? oopss , puasa ke -.-''

okay tak kelakar

tak , actually aku memang nak mengarut je kat sini . ye seriously aku nak mengarut . so korang takpayah buang masa banyak banyak kat sini okay ? tekan je control+w settled sudeyhh :D

hm hm , nak cakap , isnin ni dah start kelas multimedia . dan aku terasa agak malang sebab aku punya session kelas multimedia adalah pada 2 minggu yang terakhir shortsem . dan utk pengetahuan korang kitorang diberikan satu projek .

*padahal tak masuk kelas lagi dah tahu projek ape . ehem , refer to class lain*

so , projek yang kitorang kena buat adalah STOP MOTION . okay stop motion ni , kau kena buat satu video yang terdiri daripada gabungan gambar gambar yang menjadikan sesuatu objek tu bergerak . tatau ? ni video nyee , tengok laaa dulu .


tekan playy tu dulu , baru baca yang kat bawah bawah ni okay ? serius tak menyesal korang tengok :)

so , aku nak mintak bantuan korang , please please please !! ye please ! tolong cadangkan beberapa idea untuk aku buat projek ni ? sebab aku terasa macam idea idea lain yang group aku dah try pk , ramai yang dah buat . ottoke ottoke . so , i hope you guys boleh membantu . please ? 

just tell me jalan cerita and then we'll try my best to do the video .

hm hm , aku rasa tu je aku nak mengarut . tolong ye ? makasehh . sayang korang muah muah kiri kanan :) 

bye , assalammualaikum :D

PEACE!

Comments

eyna said…
group kami wat MV count on me by bruno mars.. tp ada section lain wat sama plak, present hari sama gak lak tu.. T_T... pilih tajuk elok2 yer.. ><
alaaa , jelly gilaa sebab korang dah lepass dahh . hm , nak buatt apee nihh . huhu

Popular posts from this blog

Fifie Pergi Krabi: Part 3 - Hari Pertama

Fifie Pergi Krabi: Part 2 - Pakej dan Rege

mungkin minda menjadi terlalu penat