tak kekal

bosan .

bukan tak kenal .
hampir setahun .
ye mungkin ada masa pahit dimana aku kau tidak bertegur .
dan mungkin menjarakkan kita .
dan kau perlu tahu .
tak semuanya kekal kecuali tuhan yang satu .

sedangkan pantai pun boleh berubah bila dilambung ombak
apatah lagi hati manusia yang penuh dengan nafsu serakah
cukup hati ini disakiti
aku tak seperti dulu
cukup kau tahu

mungkin mulut aku terlebih longkang
mengungkitlah aku juga tidak pandai menjaga hati orang
dan aku sedar kesilapan aku
diluar sana
maafkan aku kerana mulut yang mungkin lebih teruk baunya dari longkang
terima kasih kepada yang mengingatkan

aku maafkan kau

nota kaki : tiada kaitan dengan sesiapa .



Comments

Popular posts from this blog

Fifie Pergi Krabi: Part 3 - Hari Pertama

Fifie Pergi Krabi: Part 2 - Pakej dan Rege

mungkin minda menjadi terlalu penat