crack.

hai assalammualaikum.

pause kejap drama Marry Me, Mary kat youtube singgah sebentar di blog sebab ada perkara yang menganggu tetiba masuk fikiran aku. oh ye. aku dah seminggu bercuti. lusa ke tulat ke aku balik laa BP tu balik. ha kan. *tetiba

okay. kejap. aku tak ingat pulak tetiba aku nak update ape.

ha okay. korang tahu tak perasaan bilamana kau cuba tutup pintu hati kau selama dua tahun even orang nampak kau saling bertukar kawan lelaki or secara kasarnya orang nampak kau sebagai player or bitch eh ? tak eh ? okay bukan. and then lepas dua tahun kau cuba cuba pertahankan pintu hati korang yang tertutup tu tetiba datang plak makhluk Allah ni dengan tak sengaja nya main acah masuk redah je kau punya hati ?

penah ?
penah takk ?

okay up to korang nak fikir situasi ni situasi aku ke, kawan aku ke, adik aku ke, mak aku ke , eh ? tak .

hm hm. kesian kan bilamana orang tu dah main acah redah masuk je tetiba hilang lesap sebegitu sahaja. demmit. lepas tu mulaa laa tertanya tanya. eh pesanan utk adikadik bawah umur, ni utk orang orang atas umur je. no more cintan monyet kat sini. pi main jauh jauh. ni aku cakaap pasal cinta betul je. okay lol !

aku cakap pasal cinta ? geli geleman pulak aku.
tapi ye. realiti. memang takkan terlepas pun dari cinta.

o-em-gee, o-em-gee.
*gasp

gila ? ha ye memang aku tengah gila. and now that guy was stuckk in my head u'noe.

dah la. takde motif. kbye.

Comments